a Cote - Echipa noastra, evenimentul tau I

a Cote - Echipa noastra, evenimentul tau I

Hei!

 

Draga cititorule, eu sunt Ioana si este foarte posibil sa ma stii de la florarie de pe B-dul Victoriei. Daca nu, cu siguranta ma vei cunoaste ceva mai bine dupa aceste randuri. 

Astazi am sa va povestesc despre cum decurge o consiliere in vederea stabilirii tuturor detaliilor legate de evenimentul important din viata ta.

Primul pas vine din partea ta, cel care ne citesti acum randurile. Ne poti aborda pe numarul de telefon, pe e-mail, mesaj privat pe whatssap, Instagram sau facebook sau prin formularul pus la dispozitie pe platform noastra www.acote.ro . Speram sa-ti raspundem din prima. Daca nu se v-a intampla asta, sa stai foarte calm pentru ca in maxim cateva ore vom fi un cu apel sau mesaj catre tine inapoi.

Urmeaza prima intalnire pe care o vei/veti avea cu al nostru coleg drag si simpatic, Andrei. O sa discutati  de toate. O sa conturati un concept, o idee, un mood board in ceea ce priveste evenimentul vostru – nunta, botez, aniversare, sau orice alt motiv de sarbatoare. Cred ca stiti deja ca va putem ajuta cu florile si aranjamentele floral,  logistica de la A la Z, recomandari pentru servicii conexe. Impreuna cu Andrei o sa schitati o idee de ansamblu asupra meselor, florilor, locului unde o sa faceti pozele, toate cele necesare pentru biserica si tot ce tine de idee “cum o sa arate evenimentul tau”. 

Nu este usor, dar nici greu. Suntem prieteni de nadejde atunci cand vrei ca evnimentul tau sa fie unul imprecabil. Daca ai nevoie de un coordonator de eveniment pe langa tot ce iti punem la dispozitie, eu, Ioana pot fi ochii vostri pentru ca totul sa iasa perfect.

Cu siguranta ati explorat tot internetul si mai alex Pinterestul pentru inspiratie, iar daca nu ati facut-o deja, Andrei este as la asa ceva, pe langa faptul ca are idei geniale. Are acel dar de a simti omul si de a sti ce isi doreste.  Daca la prima intalnire ati stabilit un punct de plecare, la a doua vom fi trei oameni care iti vom fi de mare ajuror. Andrei cu ideea stabilita cu tine si umorul din dotare, eu Ioana iti voi fi alaturi pe partea organizatorica si logistica+ contacte, iar Roxana ne indruma in lumea florilor. Ea este specialistul si ne spune exact care sunt florile potrivite locatiei si sezonului, care sunt cele mai potrivite .

Tot la a doua intalnire vei semna cu noi un contract de prestari servicii si vei achita un avans de 10% din valoarea contractului.

Intre timp oricum vei pastra contactul cu Andrei pe whatssap si orice idee mai ai, neaparat sa ne-o comunici acolo. Suntem deschisi. 

Trecuti si de a doua intalnire, cu toate nevoiele voastre stabilite, urmeaza o a treia cand facem o proba. Adica pregatim o masa de la A la Z, cu scaune, farfurii suport, aranajmentul floral, tacamuri, lumanari si alte accesorii pe care le-am ales impreuna. Ideea si scopul probei este vizualizarea live a decorului evenimentului tau, pentru a nu exista dubii in privinta niciunui element.

Nu stiu daca am spus chiar tot, sunt plina de emotii. Cu siguranta avem multe de povestit si impartasit. Idei sunt multe, dar credem despre noi ca suntem plini de viata si de talent. Suntem echipa perfecta pentru evenimentul tau si ne dorim mult sa fim alegerea voastra!

 

Cu drag, 

 

Ioana de la floraie

 

Toate comentariile